דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סאן מיקרוסיסטמס וא.מ.ת מיחשוב חושפות פתרון אחסון של חומרה מבוססת קוד-מקור פתוח:Sun Storage 7000 Unified Storage System 

מאת    [ 25/10/2009 ]

מילים במאמר: 577   [ נצפה 2154 פעמים ]

סאן מיקרוסיסטמס וא.מ.ת מיחשוב חושפות פתרון אחסון מאוחד חדש דגם 7000 - Sun Storage 7000 Unified Storage System. מדובר בפתרון אחסון של חומרה מבוססת קוד-מקור פתוח המוכחת ברמה התעשייתית כגון: ZFS, Solaris ו- Dtrace Analytics, כאשר כל הרישיונות והעדכונים ניתנים בחינם. חברת א.מ.ת מיחשוב הנה המפיצה והמטמיעה של המוצר.

למערכת ממשק גרפי נוח לקריאה וידידותי למשתמש ומעניק יכולת תצפית בזמן אמת, אינטגרציה מהירה עם כל סביבת עבודה ופריסה מהירה - ניתן להתקין מכשיר תוך ארבע דקות בדיוק.

כמו כן, למערכת תוכנת ניהול אחסון מגוונת עם אמצעים למדידת ביצועים והקצאת משאבים, צווארי בקבוק של קלט/ פלטI/O) ) קטנים בצורה דרמטית באמצעות מאגרי אחסון היברידיים (Hybrid Storage Pools) בעלי ביצועים מהירים ושטח דיסק גדול, המשלבים אמצעים כגון: SSD, DRAM ו- HDD.

אלי מזוז, מנהל השיווק של סאן מיקרוסיסטמס בישראל אומר: "האחסון יכול אומנם להיות נחבא אל הכלים, אך אין זה מונע שהוא מרכיב עיקרי בפעילות העסקית של ארגונים - חשוב באותה מידה כמו השרתים ועמדות העבודה. מערכת האחסון המאוחד החדשה של סאן באה לענות על הצורך באחסון ובניהול מידע במהירות, בנוחות ובעלות נמוכה מול תועלת גבוהה.Sun Storage 7000 Unified Storage הינה חדשנית באופן מהותי, קלה לשילוב, אינה מחייבת השקעת מאמץ לניהולה וזמינה במחירים אטרקטיביים במיוחד. המערכת מתאימה במיוחד עבור מערך עסקי המחייב ניהול מאגרי מידע ההולכים ותופחים בהתמדה".

שלמה נשגב, ארכיטקט ראשי באמת מיחשוב אומר: "ההישענות של מערכת ההפעלה החדשה של מוצרי האיחסון של SUN על הקוד הפתוח, מאפשרת ללקוחות לקבל מוצר עם יכולות ופונקציונאליות מרבית ומיטבית בפרק זמן מינימאלי. פונקציונאליות זו נשענת על היכולת לשקף את רצון הלקוחות כפי שבאים לידי ביטוי מהשטח מחד גיסא, עם נגישות וזמינות מיידית, המתאפשרת הודות להיזון החוזר המגיע ממשתמשי קהילת הקוד הפתוח מאידך גיסא".

חסכון של עד 90% בעלויות האחסון
אודות לשילוב של חומרה מבוססת תקנים תעשייתיים ושל תוכנת קוד-מקור פתוח, Sun Storage 7000 Unified Storage מעניקה ביצועים יוצאים מן הכלל, יכולת הרחבה גמישה לחלוטין, וכן התקנה ושילוב ללא מאמץ - וכל זאת תוך הורדה דרמטית של העלויות התפעוליות.

בעזרת התוכנה ניתן לחסוך עד 90% בעלויות האחסון - החומרה במחירים זולים ותוכנת קוד-מקור פתוח, המשמעות שאין רישיונות יקרים, מרכיבי ציוד קומפקטיים תופסים מינימום גובה בארונות הציוד, באמצעות טכנולוגיית Enterprise Flash ו- SSD, עלויות צריכת האנרגיה והקירור מצטמקות (יחידות אחסון מבוססי מצב מוצק מסוג SSD צורכות 80% פחות אנרגיה מתקליטורים מסתובבים).

כמו כן, מאגרי אחסון היברידיים (Hybrid Storage Pools)משלבים אמצעים SSDעם כונני תקליטורים עם 7200 סל"ד וממשק טורי(SATA) משפרים את הביצועים תוך הורדת עלויות, לעומת הפתרונות המסורתיים מבוססי כונני תקליטורים עם 10000 סל"ד וממשק טורי - SAS.

לרגל השקת פתרון האחסון מבוסס קוד- מקור פתוח, סאן יוצאת בקמפיין פרסום. הקמפיין יהיה תחת הסיסמא "חווית אחסון מעולם אחר" שכולל באנרים שיתפרסמו באינטרנט.
אירוע ההשקה הרשמי יתקיים ביום שני, 2.11.09 בפיצ'ר הרצליה פיתוח.
לפרטים ולרישום : www.dreamix.co.il/sun

אודות סאן מיקרוסיסטמס
סאן מיקרוסיסטמס מפתחת את הטכנולוגיות המניעות היום את השוק הגלובלי. החזון של סאן לאורך השנים - "הרשת היא המחשב" - הביא אותה לקדם את השוק לשיתוף ברשת דרך חדשנות, פיתוח קהילה והובלה בחזון הקוד הפתוח.
סאן פועלת כיום ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם. לפרטים אודות החברה ניתן להיכנס לאתר שכתובתו: www.il.sun.com

אודות א.מ.ת. מחשוב
א.מ.ת. מיחשוב בע"מ, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, היא שותפה עסקית של חברות המובילות את עולם המיחשוב. בנוסף מעמידה החברה לרשות לקוחותיה סל פתרונות של מוצרים ושירותים משלימים באמצעות נציגויות של חברות נוספות ובאמצעות חברות הבת שלה בתחומי אבטחת מידע, כלי פיתוח וסביבות פיתוח, כלי ניהול ובית ההדרכה המקצועי אינטרביט ועוד. החברה מספקת גם מערך שירות, אחזקה, התקנה, הטמעה, וניהול פרויקטים למערכות מיחשוב מגוונות, במגוון חבילות שירות, למערכות קריטיות בארגונים ובהתאם לצורכי הלקוח.

לפרטים נוספים: דניאלה ריכטר, דורן תקשורת , 050-8333125

דניאלה ריכטר, דורן תקשורת



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב